نشست بررسی اوضاع امنیتی هرات برگزار شد

در نشستی که امروز بخاطر بررسی اوضاعی امنیتی ولایت هرات از سوی شورای ولایتی برگزار شده بود رییس شورای ولایتی هرات گفت که وضعیت امنیتی ولایت هرات در جریان دو ماه گذشته بهبود کامل یافته است.

کامران علیزایی رییس شورای ولایتی هرات در نشست خبری گفت که چهار تا پنج ماه قبل ولایت هرات هر روز شاهد یک رویداد تلخ بود اما از زمان تقرر سرپرست فرماندهی هرات وضعیت امنیتی هرات به مراتب بهتر از گذشته شده است.

آقای علیزایی فعالیت های عبدالمجید روزی سرپرست فرمانده امنیت هرات را قابل ستایش دانست و گفت بررسی های که آنان از سطح ولایت هرات داشته اند در مدت دو ماه از تقرر آقای روزی به این مقام، دستاوردهای زیادی از جمله یک گروه آدم 8 نفری آدم ربا 15 فرد قاچاقبر، 21 سارق، 6 فرد قاتل، 2 فرد تروریست بازداشت شده اند.

به گفته علی زایی در این مدت یک فرمانده مشهور طالبان به نام قاری سمیع کشته و همچنان چندین میل سلاح مختلف النوع از ولایت هرات کشف و بیشتر از ده حلقه ماین نیز خنثی گردیده است.

وی افزود: در این مدت دو ماه همچنان بیشتر از 1500 عراده موترسایکل بدون اسناد از سطح شهر نیز جمع آوردی گردیده است.

در همین حال عبدالرووف احمدی سخنگوی پولیس هرات اوضاع امنیتی در این اواخر را مثبت ارزیابی کرد و گفت که در این مدت دو ماه اخیر 20 تن از افراد تروریست و کسانی که در بد امنی ها دست داشته اند بازداشت شده اند.

احمدی تاکید کرد که با شروع سال جاری آنان در راستای تامیت امیت بیشتر تلاش خواهند کرد.

با این همه شماری از شهروندان هرات نیز از وضعیت امنیتی هرات خرسند اند و می گویند: در دو ماه گذشته امنیت ولایت هرات بهبود یافته است.

این شهروندان از مقام ها می خواهند که تامین امنیت در کوتاه مدت نباشد و همیشه به همین منوال در راستای تامین امنیت جدیت به خرج دهند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.