کار دادستان جدید هرات رسما آغاز شد

بر اساس فرمان رییس جمهور کشور سمیع الدین رهین به عنوان رییس دادستانی جدید اداره محلی هرات از سوی سرپرست این ولایت ، با حضور مقام های ملکی و نظامی به همکاران اش معرفی گردید.

در نشستی که به همین منظور در سالون نگارستان بهزاد مقام ولایت هرات برگزار شد، سرپرست ولایت هرات اداره دادستانی هرات را یکی از اداره های کلیدی خوانده بر تطبیق یکسان قانون بالای اتباع کشور تاکید نمود.

در این نشست رییس دادگاه استیناف به نمایندگی از قضات هرات از تقرر آقای رهین بر این سمت ابراز خرسندی نمود و گفت: اگر همکاری در میان ارگان های عدلی وقضایی وجود داشته باشد مشکلات برطرف می شود.

در همین حال محمدرفیق شهیر رییس شورای متخصصان با اشاره به اهمیت کار دادستانی اظهارامیدواری نمود که با تقرر رییس جدید این اداره گام های اساسی درجهت تامین عدالت برداشته شود.

سمیع الدین رهین رییس جدید دادستانی هرات از رشته حقوق و علوم سیاسی دانشگاه کابل با درجه عالی فارغ شد و برای مدتی در بخش های مختلف دادستانی وظیفه اجرا نمود و عضو برجسته دادستانی کشور و ارگان های ذیربط بوده است و همچنان به عنوان استاد حقوق و علوم سیاسی انجام وظیفه نموده است.

وی در این نشست اولویت کاری خود را مبارزه با فساد اداری اعلام نمود و گفت که از هیچ تلاشی درجهت اعاده حقوق هموطنان دریغ نخواهد کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.