تظاهرات علیه تروریست‌ها در عربین/شمال غوطه شرقی، هدف بعدی ارتش سوریه

منابع سوری با اعلام اینکه اهالی «عربین» با برگزاری تظاهراتی علیه گروه‌های مسلح این منطقه، خواستار خروج آنها شدند، از مناطق شمالی غوطه شرقی دمشق به عنوان هدف بعدی ارتش سوریه خبر دادند.

پس از آزادسازی شهرک استراتژیک ملیحه، در غوطه شرقی دمشق، هم اکنون تمام شهرک‌ها و مناطق غوطه زیر پوشش آتش ارتش سوریه قرار دارد.

براساس اعلام منابع محلی سوری، منطقه «عربین» در غوطه شرقی دمشق شاهد تظاهراتی علیه گروه‌های مسلح فعال در این منطقه بود که طی آن تظاهرکنندگان خواستار خروج این گروه‌ها از این شهرک برای دوری از وقوع درگیری‌های جدید در آن شدند.

به گفته این منابع، اهالی شهرک عربین هم اکنون با مشکلات معیشتی بسیاری مواجه هستند، به گونه‌ای که گروه‌های مسلح فعال در این منطقه به آنها اجازه نقل و انتقال و تردد به مناطق دیگر جهت تامین نیازهای معیشتی از جمله نیازهای غذایی‌شان را نمی‌دهند.

منابع مذکور در ادامه به گروه‌های مسلح مستقر در «دوما» اشاره و تاکید کردند که آنها در وضعیت خطرناکی قرار دارند، چون منابع نظامی سوری تصریح کرده‌اند که نبردهای آینده ارتش سوریه در شمال غوطه شرقی متمرکز خواهد بود و مهمترین هدف آن محاصره دوما،‌ پس از گشودن جبهه‌های مختلف در غوطه با هدف زمین‌گیر کردن گروه‌های تروریستی و سپس آغاز عملیات نظامی در آنها بود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.