مهاجم انتحاری در بیمارستانی در پکتیا خود را منفجر کرد

یک مظنون انتحاری که جراحت برداشته بود، مواد انفجاری همراه خود را در شفاخانۀ مُلکی ولایت پکتیا منفجر کرد و تنها جان خود را از دست داد، خوشبختانه در زمان وقوع این حادثه هیچ کس در محل بستری او حضور نداشت.

 مسئولان امنیتی می‌گویند که این مهاجم یک موتر سرف مملو از مهمات را در نزدیکی شهر گردیز مرکز ولایت پکتیا آماده نموده و قصد انفجار آن را در داخل شهر داشت که حوالی ساعت ٧:٠٠ صبح امروز مقداری از مواد آن منفجر شد و وی جراحت برداشت.
«مل پاسوال زلمی اوریاخیل» قوماندان امنیه پکتیا به آژانس خبری پژواک گفت که پلیس این مجروح را به شفاخانۀ مُلکی انتقال داد و وی در وقت تداوی، مواد منفجرۀ همراه خود را انفجار داد.
اوریال خیل می گوید که دراین رویداد تنها خود مهاجم مجروح شده و به کس دیگر آسیب نرسیده است.
به گفتۀ قوماندان امنیه، پلیس در وقت انتقال به شفاخانه وی را بازرسی نکرده بود و تا حال مشخص نیست که وی چه نوع مواد انفجاری را با خود داشت.
«دکتر حیا گل» نیز در باره این حادثه گفت: سه پزشک در حال رسیدگی به این مجروح بودند و زمانی که از اتاق خارج شدند، وی مواد همراه خود را منفجر کرد.
این درحالی است که در سال جاری شماری از مهاجمین انتحاری و ماین گذاران در شهر گردیز بر اثر انفجار مواد همراه شان و یا شلیک نیروهای امنیتی کشته شده و تعدادی هم بازداشت شدند. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.