واکنش سخنگوی وزارت خارجه آذربایجان به هشدار رژیم صهیونیستی

سخنگوی وزارت امور خارجه آذربایجان، هشدار رژیم صهیونیستی به اتباعش برای خودداری از سفر به برخی از کشورها از جمله جمهوری آذربایجان را بی اساس خواند.

«المان عبدالله اف» سخنگوی وزارت امور خارجه آذربایجان، گفت: ما بارها گفته‌ایم که جمهوری آذربایجان امن ترین و باثبات‌ترین کشور منطقه است، دلیل این موضوع افزایش میزان سفر گردشگران به جمهوری آذربایجان است.

عبدالله اف افزود: گرداشگرانی که به جمهوری آذربایجان سفر می‌کنند نه تنها در پایتخت بلکه در سایر شهرها هم احساس امنیت می‌کنند و امنیت آنها تامین است.

سخنگوی وزارت امور خارجه آذربایجان اظهار داشت: فارغ از اینکه دیگران چه ادعایی می‌کنند، وجود امنیت و ثبات در جمهوری آذربایجان یک واقعیت است.

رژیم صهیونیستی برخی از کشورها از جمله ترکیه و آذربایجان را در زمره کشورهای خطر خیز معرفی کرده و از اتباع خود خواسته است حتی الامکان از سفر به این کشورها خودداری کنند.

در فهرست اعلام شده از سوی رژیم اشغالگر قدس، مصر، اردن، تایلند، فیلیپین، سنگال، کشمیر، نیجریه، کنیا و چچنستان خطرناکترین مناطق برای سفر معرفی شده‌اند.

در این گزارش‌ها به برپایی جشن‌های ملی رژیم صهیونیستی و همچنین سالگرد حوادث 11 سپتامبر بعنوان بهانه‌های هشدار این رژیم اشاره شده است.

رژیم صهیونیستی پیش از این به کرات درباره سفر اتباع خود به جمهوری آذربایجان هشدار داده است، اما هشدار اخیر این رژیم در شرایطی عنوان می‌شود که قرار است نهم اکتبر در جمهوری آذربایجان انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.